Find din nye bil

Hvor kan jeg søge efter min nye bil?

Hvis du allerede ved hvilken ny bil du skal have, kan du søge efter den i søgefeltet på forsiden.

Jeg kan ikke finde det bilmærke, jeg leder efter?

Vi får løbende nye mærker og modeller på AutoOffer, så hvis der er et mærke du ikke kan finde, er du meget velkommen til at kontakte os og høre hvornår du kan forvente at mærket kommer til salg.

Jeg mangler en specifik variant?

Hvis du mangler en specifik variant for et bilmærke der forhandles på AutoOffer, så kontakt os venligst så opretter vi den til dig hurtigst muligt.

Hvor kan jeg tilføje ekstraudstyr til min nye bil?

For at tilføje ekstraudstyr skal du først vælge mærke, model og variant. På siden for den specifikke variant trykker du på knappen "konfigurer" og du har nu mulighed for at tilføje ekstraudstyr til din nye bil.

Jeg ved ikke hvilken bil jeg skal have?

Hvis du er i tvivl om hvilken bil du skal vælge kan du med fordel benytte dig af AutoOffer bilguide. Her skal du bare svare på seks simple spørgsmål, og så viser vi dig fire biler, som du kunne være interesseret i.

Du finder vores bilguide her.



Bestilling

Trin 1: Vælg ekstraudstyr

Her har du mulighed for at konfigurer din nye bil ved at vælge ekstraudstyr.
Da vi samarbejder med førende nybilsforhandlere i Danmark, vil du kunne tilføje det samme ekstraudstyr her som ved din lokale forhandler. Hvis der er ekstraudstyr, du ikke kan finde, så kontakt os venligst så opretter vi det til dig med det samme.

Trin 2: Indtast oplysninger

Her skal du indtaste dine personlige informationer. Dine personlige oplysninger bruges til at komme i kontakt med dig, efter at du har accepteret bestillingssaftalen på din nye bil. De videregives kun til forhandleren, vi videregiver ikke dine oplysninger til 3. part.
Her har du også mulighed for at angive at du ønsker finansieringtilbud, gratis levering samt om du har en byttebil.

Trin 3: Bestil bilen

Her får du en oversigt over din nye bil og din personlige information som du har indtastet. Når du har læst og tilkendegivet at du accepterer AutoOffers bestillingsbetingelser, bestiller du bilen og vores samarbejdende forhandler vil herefter tage kontakt til dig.



Betaling

Hvordan betaler jeg for min nye bil?

Der sker ingen betaling gennem AutoOffer. Købet af din nye bil foretages altid direkte hos forhandleren. Når du har bestilt din nye bil kontakter forhandleren dig direkte, med henblik på at udarbejde en slutseddel. Betalingen sker til forhandleren.



Levering

Hvor lang leveringstid er der på min nye bil?

Leveringstiden varierer på de enkelte biler. Når du har valgt mærke, model og den variant du ønsker at købe, kan du se den forventede leveringstid for den specifikke bil.

Hvordan får jeg min nye bil leveret?

Som en ekstra service tilbyder AutoOffer at levere din nye bil direkte til døren – helt gratis. Men du er selvfølgelig også velkommen til selv at drøfte leveringen med din forhandler, og aftale at du henter din nye bil selv eller at forhandleren leverer din nye bil.
Du kan læse om gratis levering her

Er der gratis levering i hele Danmark?

Ja. Din nye bil leveres gratis direkte til døren, ligegyldigt hvor I Danmark du bor.

Hvem leverer min nye bil?

AutoOffer samarbejder med Danmarks største autotransportør, Dansk Auto Logik. Deres lastbiler betjenes af erfarne chauffører, der sikrer dig høj leveringssikkerhed når du skal modtage din nye bil.



Fortryd bestilling

Kan jeg fortryde min bestilling?

Når du har bestilt din nye bil, bestiller vores forhandler bilen hjem. Det indebærer en betydelig omkostning for både forhandleren og AutoOffer. Derfor kan bestillingen som udgangspunkt ikke fortrydes. Skulle du alligevel fortryde din bestilling, vil du blive opkrævet et transaktionsgebyr på DKK 250 til AutoOffer, se punkt 2.6.3 i vores brugervilkår. Forhandleren kan også have haft omkostninger, og derfor kan forhandleren ligeledes kræve kompensation fra dig.



Kvittering

Kan jeg printe min kvittering?

Når du har bestilt din nye bil, har du mulighed for at printe din kvitteringen. Vi sender også en kvittering til dig på din e-mail.

Jeg fik ikke printet min kvittering, hvad gør jeg?

Du har modtaget en e-mail med en kvittering på den e-mailadresse du har oprettet dig med. Her har du mulighed for at se din kvittering, hvis du ikke har printet den ud.



Følg din ordre

Hvor kan jeg se min bestilling?

Under din personlige profil på autooffer.dk kan du se din bestilling under menupunktet ”Ordrer”.

Hvor kan jeg se mit ordrenummer?

Når du har gennemført din bestilling, får din ordre et ordrenummer. Dette nummer vil du kunne se på din kvittering, i step 5, samt på de efterfølgende e-mails du modtager.

Kan jeg følge med i min bestilling?

Ja. Du modtager en e-mail med en status på, hvor langt i bestillingsforløbet din nye bil er. Det betyder at du modtager en e-mail når:

  • Din nye bil er bestilt
  • Din nye bil er ankommet til forhandleren
  • Din nye bil er ved at blive klargjort
  • Din nye bil er klar til afhentning
  • Din nye bil er klar til levering
  • Tillykke med din nye bil (Modtages når din nye bil er leveret)



Levering

Hvordan får jeg min nye bil leveret?

Som en ekstra service tilbyder AutoOffer at levere din nye bil direkte til døren – helt gratis. Men du er selvfølgelig også velkommen til selv at drøfte leveringen med din forhandler, og aftale at du henter din nye bil selv eller at forhandleren leverer din nye bil.
Du kan læse om gratis levering her

Er der gratis levering i hele Danmark?

Ja. Din nye bil leveres gratis direkte til døren, ligegyldigt hvor I Danmark du bor.

Hvem leverer min nye bil?

AutoOffer samarbejder med Danmarks største autotransportør, Dansk Auto Logik. Deres lastbiler betjenes af erfarne chauffører, der sikrer dig høj leveringssikkerhed når du skal modtage din nye bil.